Kokosový chia pudink s banánem

Chia Pudink

Kokosový chia pudink s banánem je nejen výbornou snídaní ale také zdravou pochoutkou, když člověka honí mlasná a nechce hned sáhnout po čokoládě nebo jiné nezdravé sladkosti. Je to pochoutka, kterou si zamilují i děti. A navíc pochoutka skutečně zdravá, plná živin a vlákniny. Příprava je nenáročná a zabere jen pár minut. Vhodné je připravit si chia pudink den předem a nechat jej přes noc pěkně ztuhnout v lednici.

Ingredience

  • 200 ml kokosového mléka
  • 3 lžíce chia semínek
  • 1/2 banánu
  • lžička medu nebo sirupu z agáve
  • čerstvé ovoce dle chuti

Postup

Banán rozmixujte s kokosovým mlékem. Přidejte do vzniklé hmoty 3,5 zarovnaných polévkových lžic chia semínek a celou hmotu promíchejte. Někdo chia pudink míchá se semínky lžící a někdo celou směs opět promixuje mixérem. Chce to vyzkoušet, jak vám bude víc chutnat. Směs můžete dosladit sirupem z agáve a nebo medem. Pudink pak dejte do lednice a nechte jej nabobtnat. Můžete jej tam nechat 15 min. a nebo přes noc. Pokud jej necháte v lednici přes noc, tak ztmavne, což je přirozená vlastnost banánu. Když pudink ztuhne, můžete jej ozdobit čersvým ovoce. Právě jste si “uvařili” dokonalou snídani se skvělým zdrojem omega-3 nasycených mastných kyselin, s vlákninou, antioxidanty a sportovce potěší jistě i fakt, že chia obsahují dost bílkovin. Dobrou chuť!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.